ont i hela kroppen

Goookväll! (:
Idag hade jag somsagt praktik. Fick städa som vanligt ;P Så när jag och Ella satt och vek örngott så frågade tara mej om jag kunde springa ner på ICA och handla soyamjölk som en gäst skulle ha tills i morgon. Så jag bytade om och gick ner på ICA. När jag stod där och letade efter den förbaskade soyamjölken så kom Florina Weisz in. Hon från top model sverige 2006. Hon är så grymt vacker. Det är typ andra gången jag ser henne nu, första gången var på väla  ;P

Hej! mitt namn är elin och jag är en shopaholic. Hej elin..
När jag slutat för dagen så pallade jag inte ta tåget pga. vädret så jag gick i stan ett tag för att låta tiden gå lite fortare. Så jag gick in på H&M för att jag ville ha ett hårband så man får bak luggen, för att den kan vaar lite jobbig ibland. Jag ville ha hårband för att diadem skaver så mycket och klämma är jag trött på  ;P Jag var inne på H&M ett rätt bra tag. Jag fann en pjamas som var rätt så sööt, så funderade på att köpa den Men jag kunde stå emot, haha! När jag funnit ett hårband så traskade jag vidare till barn avdelningen för att jag kännde att jag hade tid. Där fann jag med lite tjockare strumor i hello  kitty. Där finns ju på vuxenavdelningen men dom är inte så fina. Har ju redan 3 par fast i andra färger. Men Dessa som jag fann nu var hur tuffa som hälst och mycket billigare än dom för damer ;P Jag kollade runder lite och där hängde den. En sjukt sööt väska! Det liknar som är det är skinn men det är ju såklart plast och sen en rosett runt om, altså jag var bara tvungen att köpa den. Och den var ju inte så fasligt dyr iheller ;P
Undrar vad mamma kommer säga när hon kommer hem? ;D är nu väskbögen igång igen, eller något i den stilen kommer det nog att låta ;P

Usch. jag har typ ont i hela kroppen, mäst i ryggen. Har ansträngt mej för mycket idag, Men men.. Nu står min varmakoppen tomat & basilika och väntar på mej & mallorca kexen som ska smulas i, muuuums på det!
Puss puss :*


Den otroligt sööta Florina Weisz! (hon till höger)
kommer du ihåg? (:


strumpor, väska & hårband
I <3 H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0