tillbaka till verkligheten!

Guuuuuuuuud vilken helg! ;D
I fredags slutade jag kl 17.00 så tog jag tåget till dösjebro sen hämtade sandra och hennes mamma upp mej på stationen sen körde vi hem till dom. Vi käkade lite och sen stack vi hem till alex, sandras pojkvänn och sjöng singstar med 2 andra killar, mycket kul! ;D När jag & sanrdra kom hem igen så låg vi och snackade en massa och sen somnade vi till american pie  ;D .

Lördag; Den börjar bäst altså! hahahahhaha ;D Vi gick upp vid 12 efter att ha somnat om *höhö ;D Sen käka vi frulle med hennes mamma & morfar. Sen klädde vi oss och var helt lökiga & tog moppen och körde till center syd. Fyyyy fan! Tur att man har en vinterjacka. När vi kom fram så var knäskålarna helt stela känndes som att dom skulle knäckas så kalla dom var. Vi skulle leta efter en klänning till sandra inför kvällen. Efter mycket om och men så fann hon en tillslut ;) Sen körde vi hem igen och gjorde vid oss och sen blev vi sjutsade hem till alex som skulle ha 20 års fest. När alla VIP kommit så fick vi tacos och sen började festandet!
Tack för en sjukt rolig kväll!!  Vi sov såklart hos alex. Det va fan skööönt för hade aldrig pallat åka bil, hehe!

Söndag; vilken härlig sömn jag fick. Vaknade vid 12 av att alex bror startade julmusik, kul?! han tyckte det var dags att gå upp. Men idag har jag inte mått så bra. Allt jag ätit har typ kommit upp igen, blöööö! Allt som jag stoppat i mej idag så har jag 2 glas oboy kvar i magen, mackan fick inte stanna kvar, uuuuh. Sjukt jobbigt. Och på tåget till helsingborg var inte att leka med. Jag fick sitta och koncentrera mej på att inte spy. Och sen kom där in 2st och dom luktade inte så gott, så det blev ju inte så mycket lättare. Men jag har klarat mej än så länge. Altså jag brukar aldrig bli så bakis, vd har hänt? det är riktigt hemskt altså!
Idag är det den dagen man inte velat skulle komma. Tror nog att alla i min klass har lite ångest idag? Turism arbetet ska ju vara inne i morgon. Men jag tror nog inte att jag har så mycket kvar. Ska försöka skynda mej så man kan komma i säng, pheeew!

Bilder kommer sen! ;)
Nej nu ska jag fixa klart mitt arbete,
Puss puss :*

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för världens roligaste helg! :*

2008-11-30 @ 21:02:32
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0