suuuuhuuuu! ;D

shuuuu!
idag följde jag med mamma och pappa till K-rauta & sedan blev det väla då jag skulle köpta farsadags present.  (:
kl 14.00 var det klubbtävling, och det gick hur bra som hälst..
Just nu sitter jag hos farmor & farfar. Ikväll har vi käkat rådjur, muuums var gått det var (: Sitter just nu och snackar i köket. hade med mej laptopen för att jag skulle visa bilder från mallis men glömde göra någonting så det blev inget. Får visa dom någon annan gång..
Nej nu ska vi gå upp och dricka lite kaffe.
I morgon är dte avslurning på plask och leek. så skööönt. HELLO LÖRDAGSFESTER! Är lite flummigt här just nu för har druckit några glas vin. muuuums! 
puss puss :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0