studiedag, det tackar man för!

Heeey!
har inte blivit något bloggande idag även fast jag har haft studiedag.
idag vaknade jag runt 10 tiden, skönt att får sova ut. Sen la jag mej på soffan och kollade på TV, sen fick anna helt plötsligt tag på bil så vi stack till väla en snabbis, för att jag behöver inskaffa 2 st vita skjortor tills på onsdag. Jag fann på H&M men de var så små i storleken så det fanns inga i storlek 40 så jag får försöka fixa det i morgon istället. Vi var tvungna att skunda oss på väla för att anna hade fått jobb idag från 15.45. Jag pallade inte laga mat så vi svängde innom burger king och käkade där, muuuuums! (:
När anna jobbat klart så kom hon och hämtade mej så körde hon mej till simmhallen för att jag skulle jobba. Det blev lite stressigt idag, men allt  löser sig tillslut. När jag gick ifrån simmhallen så kände jag mej strässad för att jag skulle hinna med bussen. Men sen hade jag även en konstig känsla precis som att man hade gjort något fel eller nått? ja det känndes konstigt iallafall.
Pheeew, skola i morgon. Det hade inte suttit fel med en exta studiedag! efter skolan så ska jag ju gå på stan och försöka finna mej iallafall en skjorta.
Puss puss, synes i morgon! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0