sjukt trött!

Hey hey!
Det har faktiskt inte hänt ett jävla skit idag. Har försökt att fortsätta med min reseldarpärm som ska vara klar om precis en vecka. Det är mycket svårare än det ser ut och låter. Har besökt en satans massa hemsidor men finner inget. Den ända punkten jag är klar med är klimat och sen har jag skrivit lite historiam, det är sjuuukt svårt! :(
Sen när man suttit med det så har det kommit saker imellan som att duscha, klä på sig och sen fixa lite käk. Idag blev det friterade klyftpotatis med stekta grönabönor med vitlök och hela cayene peppar, muums! (:
Och nu kommer ännu ett hinder, ska snart ta bussen till billesholm för att jobba. Men innan det ska jag ringa päronen och fråga ifall dom kan hämta mej ikväll, pallar verkligen inte ta bussen. Men vi får vell se hur det blir?

Känner mej fortfarande lite hängig. Är sjukt trött, men det är kanske för att jag sitter här hemma och knarkar ibuprofeno & musik.

Nej nu ska jag försöka plugga lite & sedan dra till b-holm, ha de!
Puss puss :*


Dagens outfitt
lila strumpbyxor - från förra året
peace linne - gina
inneskor - mallorca
(min hello kitty filt)


Får kanske ta en bild på min underbart härliga filt sen så ni får se hur den ser ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0