rastlöös!

hey hey!
mycket trevligt igår! (:
kl 20.00 gick vandrade jag och josse till ica för att handla godis och julmust. När vi kom hem så kollade vi på 27 dresses och sen stack vi in till josse och kollade på stjärnor på is. Vi skrattar alltid åt det programmet. Också igår när dom skulle visa telefon nummrena så visa dom 6 st så sa jag, är det bara dom? Josse bara, nej där kommer fler. Men där kom inga fler och båda var helt shockade! ;D När vi kollat klart på det så slog vi över på någon kanal och där kollade vi på slutet av titanic och bara komenterade allt, hehe!
Jag var hemma runt kvart över 1, men jag har sovit lite halvtaskigt inatt för att pelle har kommit och kraffsat på min dörr några gånger, pheeew.
När jag satt och käkade frulle så var jag helt rastlös och jag har typ inga planer inför dagen. Så det är krävande att vara på plask & lek, men jag saknar det faktiskt för att söndagarna går så fort och är inte så långtråkiga.. Så vad ska elin hitta på idag då? Jag måste bara hitta på något, pallar inte sitta hemma och tråka hela dagen.
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och så vi får se vad som händer.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0