praktik

Heeeeeeey!
Idag praktiserade jag från 09.00 till 16.30. Idag har jag typ städat hela dagen, eller bytat sängkläder och bäddat. Sen sa Ella till mej att jag fick städa ett helt rum själv för att i morgon ska vi två städa egna rum istället för att hjälpas åt. Men det kommer säkert gå bra! (: Det är kul att praktisera på hotell maria för att man kommer överräns med alla. Jag och ella passar jätte bra ihop. vi snackar typ hela tiden, jätte kul! (: Fast man får rätta henne ibland för det går lite sisådär med språket.

Slutade somsagt sent idag och det var mörkt när jag skulle hå hem från stationen. Jag funderade ifall jag skulle gå igenom byn (som tar lite längre tid) eller ifall jag skulle gå vid badet. Jag ville komma hem så snabbt som möjligt så jag tog den snabbare vägen vid badet. Altså det är sjukt att man ska behövar vara rädd nu förtiden när man går ensam i mörkret. Jag var sjukt rädd &  mörkrädd som jag är så börja jag fan nästan att gråta. Men jag gick så fort jag bara kunde så jag fick ont i vaderna. Men nu är jag hemma iallafall!
blir nog sängen tidigt för min del ikväll så man pallar med morgondagen!
Puss puss ;*

hotell maria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0