ombyggnad pågår!

hey härliga lördag!
som ni ser så har jag designat om min blogg lite men den är inte riktigt klar än. Ska försöka få till en header sen när jag får tid. Men det får se ut såhär sålänge iallafall.
Det var riktigt skönt att få sova ut denna morgon. Vaknade lite över 10 sen gick jag och käkade frulle och läste lite i sweden hotells magazine, det var en intervju med Daniel Craig  och sen läste jag lite om caffe. Det var en text på 2 sidor och de första 1½ sidorna har jag typ redan läst i skolan om hur kaffet kom till. Men i slutet så stod det något intresant om att kaffe var nyttigt och bra.
"Den som dricker en kopp kaffe om dagen sänker risken för skador på levern med 22%. Kaffe skyddar mot diabetes typ 2, tjocktärmscancer, urinblåscancer, depressioner, demens hudcancer och olyckor orsakade av trötthet."
Haaaa, anna skipper släng dig i väggen. Du säger att kaffe inte är bra för kroppen, ta en titt på det här! ;)

kl 14.00-15.00 ska jag jobba och sen ska jag umgås med min granne josefin. Vi ska kolla på stjärnor på is och sen får vi se vad vi ska hitta på, men vi kommer alltid på något. Vi ska även gå ner i byn och handla på oss lite godis & läsk, muuuums! (: Ikväll ska vi bli feta!!
Puss Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0