hej vecka 46!

Hey hey!
ja då var det en ny vecka igen. Skoldagen har varit helt OK, har ju inte sett min klass sen i tisdags pga. praktiken.
Ikväll kommer det bli mycket plugg för mig. Har svenskaprov, spanska- & engelska glosor tills i morgon. Så jag har tagit ledigt från jobb så jag kan hinna med allt. Måste verkligen skärpa mej. För att på nästan alla prov vi haft denna terminen har jag fått precis G. Idag fick vi reda på naturkunskapsprovet och där låg G på 14 poäng och jag fick 14 p. Och så har det hänt på de senaste svenska proven också. 
Nej, nu ska jag gå och fortsätta plugga. Lycka till till mej!
Puss puss :*  

dagens outfit!
linne - gina
kofta - zara
jeans - acne
skor - vagabond
halsband - Karl Laine
klocka - hello kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0