härliga höstdag!

shuuuuu!
Idag var det min fösta praktik dag & det gick hur bra som helst. Hotellet hade många "stanna-kvar-gäster" så det fanns inte så mycket att göra. Ska vara i städet de första 2 veckorna och sen blir det receptionen (: Hon jag städar med är hur snäll som helst och lätt att prata med. vi började dagen med en kopp kaffe och snackade lite och sen satte vi igång. Somsagt så fanns det inte så mycket att göra så jag fick städa matsalen & lobbyn. Fast jag blev klar rätt så fort så jag fick gå lite över 2, så det var till att springa snabbt in på H&M och finna en bummulströja tills i morgon (pallar inte ha skjorta) ;P Sen gick jag fort till knutan så jag skulle hinna med tåget 14.36 men det gjorde jag så det var soft.
 På tåget påväg hem så han som satt ett säte brevid med plockade upp sin freestyle, jag tyckte det var coolt. Har typ inte sett någon människa ha en son på år och dag (:

Har typ varit hemma i nästan 2 timmar nu men ska in till stan snart igen för att jag ska möta upp mamma och gå på vattengympa (:
För övrigt så har det varit en härlig dag. Vädret var så mysigt, riktigt höstväder! I LIKE! (:
Ses i morgon. Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0