flumm på hög nivå! ;D

heeeeeeeey!
imorse väcktes jag 04.30 av hot and cold med katy perry. typ 40 minuter senare satt jag på en buss in till helsingborg, pheeew. Jag satt och vänta på knutan ett tag så jag slapp stå ut och frysa. Fast jag stod utanför hotellet 5 minuter och väntade på my (min handledare). När hon visat mej lite som hon brukar göra på mornarna så satte i igång med frukosten. De första 4 timmarna gick sjukt fort. Men sen känndes det som att tiden stod still. Men när hotell chefen kom och sa till my att vi kunde dela upp så mycket restaurangen handlat varor m.m för samt hotellet. Vi gjorde typ fel de 2 första gångerna och det var där vi började flumma oss. Sen när vi äntligen kom igång, så hade vi sjukt kul imellanåt ;D Jag satt och läste upp varor och priser så satt hon på datan med 2 st miniräknare och knappade in. hahaha ;D  Sen ringe telefonen också emellanåt och då fick vi en bokning och då flummade vi oss också. Hahahaha, vi var så jävla trötta! Jag skulle igentligen bara vara där från 06.00 till 14.00 idag men jag stack 15.00 istället för att vi hade så kul! ;D

Har precis bryggt mej lite extra starkt kaffe så man vaknar till lite. Ska nämligen ta bussen in till helsingborg igen vid 17.17 för att jag hade tänkt gå på vattengympan ikväll med mamma. Jag fattar bara inte hur jag pallar. Men känner bara att jag måste träna.
Nej nu ska jag vila ett tag, ta det lungt & dricka upp mitt kaffe innan jag ska iväg, pheeew!
Synes i morgon. För att det blir inget bloggande ikväll för att när jag kommer hem så ska jag gå och lägga mej på dirren.
Puss puss :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0