det man inte vet mår man inte dåligt av!

Goderafton!
pheeeew vad jag har krängt nu ikväll. Men jag brukar alltid få sånt suug i vissa perioder.  
Idag har jag varit jätte glad iallafall. För att jag räknade på mina kvitto igår som jag handlade för i palma och jag hade inte spräckt min budget, iiiiih! (: eller kanske bara på 200:- man vad fan gör det.

Usch altså i natt så vet jag inte ifall jag drömde eller om det var verkliget. Jag såg en gubbe som stirra på mej och kom bara närmre och närmre med sitt huvud, uuuuh. riktikt läskigt. Det var någon blandning av en man och en kvinno kropp. Huvudet var vitt av puder, "kinesiska-läppar" och ögon som stirrade så dom höll på att ploppa ut. Kroppen var klädd i en ljusgul klänning  med vita detaljer. uuuh, jag hoppas verkligen att det bara var en drömm. Jag hörde mej själv säga mamma iallafall, med en rädd röst..

Nej nog med knas. Ska nog gå och lägga mej snart, så jag pallar med morgondagen!
Puss Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0