blind date?

goderafton!
idag har det varit mycket så har inte hunnit blogga :( Dagen började med att mitt busskort var avmagnitiserat så jag gick in på skånetrafiken och skulle byta ut det, men nej då gick inte det så efter skolan så fick jag gå till komunhuset i bjuv och få ett nytt. Så när jag & sandra skulle ta stadsbussen från skolan till knutan så var det en jätte ung shaför så sa sandra, ja han vad ju dock inte över 13 år. hahahaha ;D
När jag kom hem var det att kränga lite taco paj och skriva ut ett nytt foto till busskortet för att sedan ta bussen till billesholm för att jobba. Men någon hade gömt mina paulfrank & roxy flippflopp så jag sprang runt som en galning i huset och såklart så missade jag bussen så jag fick palla mej ner till stationen istället. Altså det tar faktiskt inte så lång tid att gå ner där igentligen ;P

Just nu sitter jag här inlindad i min hello kitty filt och letar vinterjackor på internett. Får se ifall jag sticker till stan eller väla i morgon. Vill verkligen ha en värmare jacka ;P
nej, nu ska jag avrunda. Imorgon är det skola då jag och sandra snacka om en mycket intresant sak, hahah ;D
Puss puss  :*

Kommentarer
Postat av: sandra ekvall

hahaha, OM vi ska :)

du glömde berätta om han psykogubben som körde på tanten med rullator :D

hahhaha :D

2008-11-17 @ 20:58:57
URL: http://barazandra.webblogg.se/
Postat av: freddi

åhh paul frank flip-flopp <3

2008-11-18 @ 15:59:48
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0