babydoll!


Här är klänningen jag köpte idag! (: Fast jag ska ju dock inte ha lila strumpbyxor & raggsockar på mej, haha! ;D Hade lixom på mej det idag så pallade inte ta av mej det när jag skulle testa klänningen och visa den för anna.

Igentligen så hatar jag att pova kläder, jag mår så dåligt av det. För att jag hatar min kropp något så hemskt :( Jag hatar mina höften, att jag har en kort överkropp till mina långa ben. Så jag har säkert testat över 10 st klänningar idag. men när jag fann denna så visste jag att det var den rätte ;)

Förresten vilken gullig reklam MQ har nu, med kändisarna som sjunger. Speciellt när urgullige Andreas Wilson sjunger! ;)

Nej nu ska jag gå och skönhetsbehandla mej själv ;P  Ska fixa naglarna & ansiktet ska jag rengöra mej peeling & cremer från oriflame!
Ha en skön natt och dröm sött! 
Puss puss :*  

Kommentarer
Postat av: sandra

GUD VAD FIN! :D jag har också kollat på den innan, ska du ha den på löradg? :)<3

2008-11-26 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0