äckliga höstväder!

heeeey!
idag på hotellet så skulle jag och ella städa 15 rum. där det var 3 st rum som skulle stanna. Så det blev kämpigt men vi jobbad på bra! (: Idag fick jag städa egna rum altså toa + rummet. Men det gick jätte bra, ella kollade på rummet när jag var klar och hon tyckte det såg bra ut. Och sont tycker man är kul. Jag tycker facktiskt det är kul att städa också, speciellt med ella (: Jag har kännt det att man är inte lika trött när man kommer hem från praktiken som när man kommer hem från skolan. Det är vell bara för att när man är i skolan så blir m,an så trött av att sitta och stirra ner i en bok hela tiden.
Då har jag inte praktik förräns på onsdag igen, phuuuuuuw. Vill inte till skolan vill vara på hotell maria (: Men men.. får ju se från den ljusa sidan att jag får vara där många veckor till ;)

Ikväll har det typ bara blirit TV för min del, höll nästan på att somna när jag kom hem. Började 08.00 till typ 15.00 idag och då har jag städat hela dagen så det är tufft!
Fast jag kom på nu ikväll att man kanske skulle börja plugga lite? har ett naturkunskaps arbete som ska vara inne på måndag och svenska prov på tisdag och det svenska provet är nog inte att leka med. Har inte så mycket tid att plugga i helgen iheller. För att imorgon har jag jobb och sen ska jag bort på kvällen och sen är det jobb igen på söndag. Men men.. det löser sig. Nu ska jag kolla på film eller något,
puss puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0