take a nap

Vecka 21 börjar inte så bra vädermässigt. Det har kommit några skurar under dagen, men hoppas dom är förbi tills i morgon. Idag var det en soft skoldag men lite belastande för ryggen. För att jag fick i uppdrag av att göra någon konstig mouse som vi ska ha som efterrätt i morgon, och jag kan säga att det var en stor sats jag fick göra så jag fick ta hjälp av maskinerna.. Resten av klassen gjorde i ordning tacos som vi skulle ha som käk. Jag var inte så hungrig men för att klara av dagen måste man äta och jag tog mej ett skal med god fyllning. Men jag kan erkänna att det var riktigt gott och smakade riktigt gott (: Vi behövde inte städa så mycket i dag så jag hann med bussen 13.20 så jag var hemma runt 2 tiden.. Sen har jag legat på soffan sen dess. Är så sjukt trött. Vakna för ca 30 min sen då jag sovit i lite mer än en timme. Det jobbiga var att när jag vakna var jag helt täppt i näsan och det ena ögar var så blött som det runnit. Känns som man börjar bli lite sjuk :( Men det är vell bara en liten förskyldning får man vell hoppas.
Idag har jag heller inte jobbat för att simmhallen är stängd pga. att fläcktarna är ur funktion. Och jag kan säga att det är riktigt härligt att få skippa det i bland och det var extra kaga att det var idag då jag är som tröttast.
Pappa var precis hemma en sväng för att hämta papper till hans gammla MC, han köpte en ny i lördags så ska han hämta den opch byta ut sin gammla idag. Och det var på tiden för den han har nu ser lite mesig ut ;P
Nä, nu ska jag tanka min ipod på lite nya låtar och sen ska jag nog sätta mej ner och plugga lite matte :( Senare ikväll blir det TV som tex. kanske film men senare blir det high chapparall.


Taco buffén som klassen hjälpts åt att göra, mycket gott! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0