Psyket spökar!

uuusch, jag vill inte! Det ända negativa jag har att säga om sommaren är att jag mår så jävla dåligt psykiskt. Jag har inget självförtroende alls och jag hatar min kropp. Jag har sån ångest när beach 2008 närmar sig. För några dagar sedan tappa jag matlusten. Jag vill bara inte äta. Så just nu har jag inte ätit på ett helt dygn. Jag vet att jag måste äta och jag vill äta men det finns en röst i mitt huvud som säger emot. Jag var nära på att ta något att äta igår men precis när jag skulle ta någonting så var det precis som att armarna ryckes bort. Ni som läser tycker säkert detta låter helt töntigt men det är såhär det är och det är svårt att förstå om man inte upplever det själv. Men mamma ringde precis och sa att hon skulle köpa hem lite sallad, så skulle vi grilla. Får försöka trycka i mej lite iallafall. Jag mår bra fysiskt och så men ögonen är helt trötta.

Kommentarer
Postat av: Steffie

älskling.

du vet att jag finns här om du vill prata om det. <3



2008-05-13 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0