Mors dag..

kom nästan precis hem från mormor. Denna dagen har varit rätt så mysig om jag får säga det själv. Mellan 12 & 1 kom mormor hem till oss, för att jag och mamma skulle följa med henne till väla. Själv så fann jag inte så mycket mer än ett fat som jag ska dekorera med sand & snäckor från mallorca + att jag ska lägga lite värmeljus här och var. Jag hade igentligen tänkt att bjuda mamma & mormor på fika, men mamma hade inte lagt in några pengar på mitt kort så hade inte så mycket cash på mej.. När vi kom hem hjälpte jag mamma med maten och efter ett tag så stack vi hem till mormor. Där vi åt daimtårta & drack kaffe med baileys. Vi satt och snacka, kolla på gammla foton & lyssna på gammla schlager låtar & ted gärdestad. Vi kom vell dit runt 17.15 och kom hem runt 22.15 så ska man summera så satt vi där i ca 5 timmar.

Tyvärr så har jag inte köpt något till min mamma idag. Men jag tror inte hon bryr sig i heller, för att vi har diskuterat mors dag förr och sagt att hon inte vill ha något. Hon vet säkert sedan innan att jag älskar henne jätte mycket & att hon är en av mina bästa vänner!


mormor & mamma <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0