luktar det bränt?

Var ju ute och gick en runda igår. Gud vilket härligt väder! Det var solnedgång, lite moln här och var & asfalten var fortfarande blöt sen det regnat. Så mysigt. Jag var ute i ca 40 minuter och var helt inlåst i mina tankar & musik. Det blir alltid så när man är ute och går själv, hjärncellerna arbeter som aldrig förr. Den ena tanken kom upp efter den andra. Jag fundera mäst på hur jag bar mej åt förra året. Då jag var ute och powerwalka ca 30 min innan jag stack till skolan. Det var så underbart härligt och jag saknar det jätte mycket. Men det hade aldrig funkat nu, för att bussen går runt 7 på morgonen. Ska jag då behöva gå upp halv 6 på morgonen för att gå ut och gå? Nej, så efter att tankarna har gått fram och tillbax så bestämde jag mej för att jag ska ut och gå varje morgon 3-5 ggr i veckan. Sen när man kommer hem igen så äter man en härlig & näringsrik frukost. Detta ska jag börja med den 9 juni om inte innan.

Idag fortsatte vi att städa i skolan. Efter 2 timmars städande fick vi lov att åka hem, så jag var hemma runt 12 tiden. Då jag gick ut och lade mej i solen. Gud vad stark den är. Kände att ryggen börja brännas vid så det var bara att lägga på mej solkräm. Efter ett tag gick jag in och kolla på ellen degeneres show & nu sitter jag och kollar på OPRAH. Det är lite moln på himlen så solen står inte på så mycket nu och då är det kallt att ligga ute men den tittar fram då och då..
Nä, magen börjar skrika lite efter mat så nu ska jag gå ut och sätta mej och äta ratatouille.
Ikväll ska jag faktiskt kolla på den dokumentären som går på tv om han pappan som låst in sina barn i källaren. Usch, altså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0