Linnéa

Idag står det Linnéa i almanackan och med det menas att det är min namnsdag.
Idag hade vi bara nationella i matte, fy sjutsingen vad svårt det var. Men jag är ju också kass på mattematik. Fick fråga om hjälp flera gånger. Det härliga var att vi slutade efter provet. Så när vi slutat så gick jag in en sväng på stadsbibloteket för att jag skulle leta efter en ljudbok som man kan lyssna på i sommar för att det är så jobbigt att läsa i solen. Där fanns inte så många, för att jag är ju mest för självbiografier. Men jag valde Ninas resa iallafall. 
Just nu sitter jag och kollar på Ellen Degeneres, man får ju passa på när man har tillfället i akt. 

Från en sak till en annan. Så jag tycker att outsiders har gått över styr. Jag följde det varje vecka innan när jag var mindre men nu är det ju helt extrema outsiders saker dom tar upp, det är sjukt altså!
Ikväll är det sesångs avslutning av Ugly Betty men jag har läst att det kommer bli spännande! ;)

PEACE & LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0