bonnabränna :|

Idag har det varit en mycket trevlig dag!
Men den börja kanske inte så bra. Hade ställt klockan på 06.20 men såklart så råka jag försova mej till kl 06.48 så det var bara till att kasta sig från sängen och börja strässa, för att bussen går 07.17. Men jag hann med bussen för att mamma körde mej några busshållsplatser.
I skolan var det soft, spela jepoardy på matten. På svenskan kolla vi på titanic & engelskan snacka vi typ bara lite. Idrott hade vi ingen idag. Läraren bara önskade oss en trevlig sommar. Så det innebar 1½ timmars håla. Efter gympan hade vi spanska men sket i den. Gick i stan ett tag i stället. Köpte mej en hänt extra bild som jag tog med mej bort till gröningen. Skulle lixom stanna kvar i stan idag för att sen var det dags för bal för syrran så ville ju titta på henne innan hon gick vidare. Så jag satt i på gröningen, tog mej en glass & läste min tidning. Där satt jag i lite mer än 2 timmar, så mysigt!
Runt 4 begav jag mej till dunkers för där skulle alla sammlas som skulle på balen. Där var jätte många vackra klänningar och var så avundsjuk, vill också gå på bal!
Nu när jag kom hem tror du inte jag fått bonnabränna? uuuuuh, från linnet & handsfreen, döda mej! Men men, hoppas det försvinner snart!!
Nej nu måste jag dra för att mamma väntar vid tv´n ska kolla på filmen darling nu ;)

                                                                                                     jag i solen!


syrran med sin fina balklänning som hon själv designat.
den passar henne som handen i handsken (:


Kommentarer
Postat av: Steffie

awe anna var skit fin! :D

2008-05-29 @ 21:00:05
Postat av: elin

ellerhur, jätte söt! (:

2008-05-30 @ 14:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0