17 år & fler år ska det bli!

Altså det känns inte som den 15 maj idag. Så här har jag aldrig kännt den 15 maj förrut. Det känns inte ens som att jag fyller år, även fast alla varit så snälla och jag har fått en massa grattulationer! I morse vakna jag av att familjen stod utanför dörren och ränka ner när de skulle börja sjunga för mig. De presenter jag fick av min kära familj var en packbox till moppen, linnen, kofta & en väska (röda som finns på bilden). Så sa jag till pappa, ooh, det är min nya beach bag, så pappa bara, jasså jag trodde det var en bitch bag, villken humor?  Sen efter sa mamma, ja nu fick du iallafall någonting du önskat dig. Så fortsatte anna, do always stick to the list! Och det är facktiskt sant att köper man någonting elin inte har önskat sig så kan det bli problem ;P Efter att ha öppnat presenterna var det dags att stiga upp och ta på sig. När jag hoppat på bussen i stan som skulle gå till skolan, satt mina klasskompisar där. Gullig som anna är så hade hon köpt en jätte fin blomma till mej, Tack så mycket anna om du läser! Jag blev så glad över den (:
Idag så skippa jag spanskan, för palla inte plåga mej igenom 2 timmar spanska. Så jag tog tåget hem 13.36, men sen var jag så otroligt seg och kinkig när jag skulle gå från stationen och hem för att äter ju fan nästan inget... Har ingen matlust som sagt, så nu har jag mörjat få tvinga i mej mat så jag ska kunna överleva. Jag kom hem iallafall efter ett tag. När jag kom hem kolla jag på tv och halvsov så smått, då farfar ringde och skulle grattulera mej. Kommer nästan inte ihåg vad jag sa till honom för var så himla trött. Efter ett tag bakade jag muffins, man får ju unna sig lite när man fyller år. För att göra dom lite nyttigare tog jag bara socker till ett halft recept också använde jag mej av dinkelmjöl. Men jag kan säga att ressultatet blev rätt så bra ;) 

Jag vill ägna mina sista rader för att tacka alla som grattulerat mej idag! De sjöng tillockmed för mej i skolan, så gulligt också det tackar jag också för!
Nej, nu ska jag gå och ta mej en svalkande dusch och sen ska jag gå och lägga mej & kolla på något roligt på ipoden, 
synes i morgon!

PEACE & LOVE! 

                                                                                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0