Våffeldagen

Hey solsken, du är så välkommen! Äntligen är Påsken slut men början på ett äventyrsfullt påsk lov. Jag tycker det är så skönt att påsken är över. I min familj så firar vi aldrig påsken riktigt, kanske bara med att äta äggmacka till frukost. Annars så består påsken av att äta en massa choklad. Jag lovar att under denna helg har jag gått upp 1 kg, blöööö! Så nu är det till att ta nya tag och börja träna, så man kommer i form igen.

Som ni alla vet så är det våffeldagen idag och då ska man äta våfflor, tycker jag iallafall. Men för att utesluta så mycket socker som möjligt, så istället för att äta sylt på våfflorna så brukar jag mosa bananer istället och ha på. Jag lovar att det är svin gott! Så det jag kan varmt rekomendera ;)  

Ikväll ska jag umgås med mina bästa vänner! Alla vi tjejer har inte umgåtts tillsammans nu på ett bra tag, så det ska bli super roligt. Vi ska kolla på film och snacka en massa skit. Jag saknar oss aldeles för mycket. Vill bara att tiden skulle stannat i 9;an, för den tiden var som bäst! Vi var så nära varandra. Men sen kom gynmasiet och gemenskapen försvann. Men vänskapen är så stark så vi kommer aldrig att splitras! <33

PEACE & LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0