PÅSKLOV!

God Jul eller Glad Påsk? jag blir helt förvirrad när jag kollar ut genom fönstret. Det börjar närma sig april månad och det snöar ute, jag som vill ha vår nu. Jag blir så trött! För att ena dagen är det hur fint väder som helst, solen skiner och alla är glada. Man sen knoppar som bara vill slå ut till en fin blomma, men som aldrig får tillfälle. Men snart så! Jag känner det på mej, snart kommer våren och man kan börja plocka fram vårkläderna och känna att sommaren är på väg.

Idag har jag varit på telenor och kikat lite på ny telefon för att det är dags att byta. Men där fanns ingen som föll mej i smaken riktigt. Antingen så var det för dyrt eller så gillar jag inte modellen eller färgen. Mobilen är ändå en son viktig grej man ska leva med i nästan 2 år och något man ska trivas med. Så Jag bestämde mej för att vänta ett tag och söka vidare efter den perfekta mobiltelefonen för just mej! ;)

Ikväll är det Parlamentet med Björn Gustavsson, GUUUUD VAG JAG LÄNGTAT!
Det är sjukt att han blivit så populär. Kommer ihåg när han var med Parlamentet för första gången. Jag tänkte, vad är det för någon snubbe? men rolig var han! Man ser honom mer och mer på TV, men det är bara för att man inte kan få nog av Björn Gustavsson! ÄLSKA! <33
 

PEACE & LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0