namnlös

Sorry för att det inte blev något bloggande igår. Jag hade fullt upp kändes det som. Var ju ute i det fina vädret, man får ju ta chansen när den kommer. också tjänade jag även 150:- för att göra smörgåstårta ;)

Idag har jag och steffi varit duktiga, för att vi har varit och simmat. Även idag har vädret varit till belåtenhet. Det har varit så härligt. När jag satt och vänta på bussen in till stan så brändes min ena arm för att solen stekte. Men i skuggan var det rätt så kyligt. Men är bara solen uppe så blir det varmt. Och det blåste ju inte så mycket idag iheller, så det var najs! ;)

Får se om jag sticker til väla i morgon för att fick ett erbjudande från H&M idag att handlar man för över 500:- så får man 100:- i presentkort. Så det passar ju perfekt för att behöver en vårjacka. Men vi får se hur det blir. Ni får reda på med information i morgon om hur det gått! 


 Ta det lungt där ute, PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0