Vart tog sommaren vägen?

Såja idag är jag typ 100% frisk. Det ända problem jag har haft nu dom 2 senaste nätterna är att jag inte kunnat somna riktigt. Igår natt så somna jag nog inte förrän vid 3.30 på morgonen, helt sjukt och det var nästan samma i natt.. Så just nu är jag jätte trött.
åååååh, gud vad jag hatar detta vädret man kan ju typ inte göra någonting. Så idag har jag typ haft ett Jennifer Aniston maraton. Har typ bara kollat på filmer med jen. I morse kolla jag på ...Along came Polly sen Grease för Anna ville se den och sen kolla jag på Rockstar även med Jenifer. Jag ska inte bryta mitt maraton så nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på antingen på vänner eller någon annan film där Aniston är med, men står i valet och kvalet mellan derailed, friends with money eller rumor has it? hmmm.. jaja får se hur det blir.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0