STUDIEDAG!

Hade fönstret öppet inatt när jag sov så jag vakna 07.48 av att ungarna på skolan skrek (jag bor typ granne med skolan) Jag svär jag tänkte öppna fönstret mer och skrika kan ni hålla käften! Men jag stängde fönstret istället. Sen vakna jag typ 10.10 av att steffi skicka sms, gaaaahh.. Så jag gick upp runt halv 11 för att det känndes bra (: 
Vid 12 tiden stack jag till stationen för att möta upp Malin. Sedan tog vi tåget in till helsingborg där vi skulle finna en bikini till malin. VI gick in i en massa affärer men så sa jag att vi kunde gå in på stadium för de brukar ha en hel del & det hade dom med. Men malin har så fruktansvärd stor byst så där fanns absolut inget som passa. Jag kan säga att jag har inte haft såhär roligt på riktigt länge. Det var tillochmed att en kvinna stod och småskratta åt oss ;D Efter ett tag kom steffi & sen stack vi in på twillfitt och där fann malin sig en jätte fin bikini. Sedan gick vi in på ika för att vi skulle handla lite fika som vi skulle ta med oss till gröningen. Vi hade det jätte trevligt! men jag vet ej ifall steffi & malin blev lite småsura för att vi låg på gröningen och inte på fria bad.. Men där kommer vell fler dagar, som i morgon tillexempel? Steffi hade något skolarbete som skulle vara inne i morgon så hon stack 1 timme innan mej och malin :(  men men, vi klara oss. Vi gick och handla vars en glass och satt och snacka (:
När jag kom hem så kom pappa hem bara några minuter efter. Jag behövde solkräm för att använde ingen idag.. men men så vi tog motorcykeln till maxi. Efter mycket om & men så fann jag den solkrämen jag skulle ha.. När vi kom hem gick jag & duscha sedan stack vi hem till mormor och hälsade på henne ett slag, alltid lika trevligt! (: <33
Nej, nu ska jag försöka fixa någon enstaka låt till på mobilen sen ska jag gå och nanna,
god natt!


malin & jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0