solexem?

Iochmed att det var sista skoldagen idag och alla lektionerna är avklarade så hade lärarna fixat ihop en tipsrunda i helsingborg. Den tog kanske lite mer än en timme, men det var ändå rätt så skönt att gå.
När vi var klara för dagen gick jag till knutan för att möta upp steffi som kom från bjuv. Sedan gick vi ett tag i stan sedan kom kajsa & hennes vänn så gick vi lite till i stan. Sedan begav jag & steffi oss ner till gröningen där vi låg i några timmar. Så underbart härligt var det. Jag halv badade 2 ggr medan steffi var en liten pussy ;P nej, skojja bara älskling ;D Jag tror vi anlände till gröningen mellan kl 2 & 3, under den tiden låg vi och snacka, "bada", köpte glass & halv sov. En mycket trevlig dag har det varit idag, muuums säger jag bara!  
Men när jag kom hem var det inte lika mycket mums för att har typ bränt min rygg. Så just nu känner jag hur varm den är, det bränner lixom, men men.. Och bröstet har jag nog också bränt, för det kliar som in i bomben, men det är sont man få ta.. Det läker väll med tiden?

I morgon är det skolavslutning, yeeeees! Så på kvällen bär det kanske av till gröningen med mina älsklingar! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0