Pizza-kväll

Idag har jag inte gjort ett piss. Jag vill knapt äta frukost för att magen är så uppsvullen. Jag tror säkert att mer än 50% av alla kvinnor i hela världen hatar att vara kvinna minst en gång i månaden, fy för bövelen. Men men, det är sont man får leva med ifall man vill bära barn någongång i framtiden.

Ikväll bär det av till malin på pizza-kväll med brudarna. Vi ska ha så trevligt och se vart kvällen bär oss (:
Nä, nu ska jag gå och sminka mej. Och med in i badrummet medföljer en bit mörk choklad. Man måste ju ha något att smaska på. Och varjegång jag har såkallad "lingon-vecka" får jag alltid sont choklad beroende. Det är skrämmande men så otroligt gott!  heheh (:
Synes i morgon ;)
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0