När ska det sluta blåsa?

Idag vakna jag lite över 9 och kände att det var dags att stiga upp iockmed att jag, mamma & anna skulle iväg. Men jag hade igentligen kunnat sova längre, för att vissa fick ju inte tummarna ur röven. Så medans anna gjorde vid sig så gick jag och mamma för att hämta mormors bil, för att anna skulle övningsköra. När anna var klar och sont så bar det av till stan för att mamma skulle inhandla en mus till ormen, uuuuuh. Sedan fick vi köra inom väla, för att kedjan till mitt Efva Attling kors gick i sönder i morse när jag skulle ta det på mej. Men det var bara till att gå in på smycka och få en ny kedja (: När vi ändån var på väla bestämde vi oss för att gå en runda. På H&M fann jag en jätte söt klänning som jag tästa, hur söt som helst så den köpte jag.(lägger upp bilder senare, funkar inte just nu..) Inte nog med det så fann jag mej även en bikini underdel på rea helt sjukt. Så en klänning och en bikiniunderdel gick på lite under 200:- det är sjukt ;P Sedan gick vi även i andra affärer, mamma fastna inne på Lindex, där jag fann ett linne som jag fundera länge på men köpte aldrig det. Sen ville mamma in på tasty house för att hon skulle ha nötter & jag köpte choklad. De hade värsta erbjudandet att man fick 3 kulor glass för 10 kr så mamma bjöd på glass, muuuums! Men jag kan säga att jag mådde rätt så illa efter det ;P När vi käka klass så satt jag och messa med steffi. Så vi bestämde oss för att vi skulle kolla på fotbollen ihop hemma hoss henne. När vi var färdiga på väla stack vi till maxi för att inhandla dagens mat + lite inför veckan. Som alltid så är det jag som får stå för matlagningen på sommarloven... Efter maxi så tvinga jag med mig anna till netto för att jag skulle ha en plattång, super billigt 79:- mohahha. När vi kom hem hade mamma lagat lasange, det var super gott men jag mådde så illa efter glasse, men fick käka lite ändå. runt halv 8 tiden körde anna mej till steffi. Vi hade värsta chokladfrossan, muuuums! & kolla på fotbollen. Vi satt och snacka och halvskrek på spelarna. Men efter andra halvlek så gjorde Zlatan den divan mål. Snacka om att jag och steffi blev lyckliga!!! ;D Matchen slutade 2-0 till sverige för er som inte vet ;P  så jävla bra altså!!! 
Nä, nu ska jag nog kolla på vänner och försöka sova. Imorgonbitti ska jag iallafall ut & gå känner jag efter all denna glass & choklad jag käkat idag!! (: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0