kul att bli sjuk nu till helgen :(

Hey hey!
dagen började med att jag var ute och powerwalka i ca 20 min. När jag kom hem och när jag skulle öppna upp i uterummet så reste jag mej för fort, det blev helt svart runt ögonen och benen börja göra några konstiga ryck. USCH vad äckligt det var. Detta har hänt mej en massa gånger innan men detta var nog ett av det äckligaste. Efter det käka jag lite frukost och kolla på gårdagens repris av oprah, Celine dion var med. Jag tror att jag har fått upp en nykärlek för den människan. Hon är helt fantastisk! Hon vill vara sångerska men vill inte ha ha ett så stort kändisskap utan hon vill leva som en normal människa.
Idag har det bara blivit TV för min del + att jag har fått lagat mat. Idag blev det broccoli där jag hällde över en bechamellsås och & ost och sedan in i ugnen. Till det blev det kyckling. Mycket gott om jag får säga det själv! Kl 17.00 var det jobb. Jag och anna stack till badet där sara redan hade uppvärmning med barnen, sedan stack hon hem så jag och anna tog över. För där var typ bara 4 barn ;P I slutet av träningen börja jag få ont i huvudet och när jag kom hem kändes det som jag har feber, så sjukt jobbigt. Så det har blivit soffan för min del under kvällen där jag kolla på vänner och grät. Hatar dom sista avsnitten för de är så sjukt sorliga. Efter det var det a la emma då jag blev på gladera humör, jag bara älskar den människan!
Nä, nu ska jag fortsätta vila och kolla på Be movie som kom idag från love film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0