håll i gång

Pheeeeeew, just nu är jag helt slut. Har typ varit igång hela helgen.
I fredags käka vi pizza hemma hos malin. Senare så blev det lite småkrök, men sedan bestämmde vi oss för att vi skulle festa nästa dag istället.

Så i lördags åkte jag hem till malin på kvällen. Sedan kom steffi & kajsa. Vi satte oss på altanen och rökte vattenpipa och kröka hela natten lång. Sedan sjäng vi singstar och sen runt 3 tiden blev det "nattamad" Sedan gick vi och lade oss. Allihopan sov över hemma hos malin.
MUUUUUU!


Igår vakna vi runt 12 tiden. Sedan stack kajsa & steffi hem men jag stanna kvar hemma hos malin. Under dagen spela vi nitendo wii, käka & sov ett tag. På kvällen kom kajsa & steffi igen då vi käka pizza igen. Sedan var det dags för finalen i fotbollen. Där spanien vann, yeeeesss!! ;D Efter matchen kom anna och hämta mej.

Snacka om att jag varit trött idag fast jag vakna runt 12. Men idag har jag bara varit hemma och försökt att äta lite nyttigare för har säkert lagt på mej 1kg under helgen. Så idag har det bara blivit sallad för min del. Och just nu så känner jag ett jätt sug efter glass & choklad. Också hade jag inga tuggummi hemma heller. Så fick leta genom huset som en galning men tillsist så fann jag. Brukar tugga tuggummi när jag är sugen på något ;)
I morgon blir det stan med brudarna. Ska se ifall jag kan finna mej ett par skor (:
P.S. idag kom betygen och dom såg rätt så bra ut ;) Fast mitt betyg i matte stod inte med, helt knas ;S
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0