ARILD!

Härliga sommar!
Denna lördagen har jag tillbringat med min släckt i Arild. Pappa väckte mej vid 9.30 då jag gick upp för att göra vid mej & käka lite frukost. När familjen var klar övningskörde jag hem till mormor för att plocka upp henne & sen fortsatte vi mot hyllinge för att anna skulle övningsköra med deras bil. Så jag körde vår bil & anna körde med farmor & farfar, det gick hur bra som helst (: När vi väl var framme så hade min farbror redan varit i Arild i 1 timme. Vi har nog legat där mellan 6 - 7 timmar och under tiden har vi badat, grillat och haft jätte roligt. Höjdpunkten idag var nog att farmor gjorde vid pappas fötter. Han fick sitta i tångbad och sedan filas m.m så nu ser dom jätte fräsha ut (: Men det är detta jag längtar efter varje sommar. Detta är mitt paradis att tillbringa en hel dag med nära & kära och bara bada och sola hela dagen lång. För att man åker ju inte dit för att ta sig ett dopp precis för det tar ju ett tag att köra dit, men det är det fan värt ska jag säga. För att bättre badvatten kan man inte finna, det är glasklart och man hoppar i direkt utan tvekan. Har även byggt på min solbränna lite idag, så härligt (:

hahaha, kolla in villken härlig bild (:
men jag kan säga att det var inte så
kallt som det ser ut, i looove it!
fast idag så flöt där facktiskt runt lite
tång, så jag var lite panikslagen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0