ändrade planer

efter som att vädret var som det var idag så bestämde jag och anna oss för att åka till väla istället för att åka in till helsingborg. Vi var framme vid väla runt kvart i 2 sedan. Vi börja med att gå en runda på H&M där jag fann ett linne till mej & ett linne till mamma. Anna fann en kjol. Efter H&M gick vi för att äta, det blev taco house då vi tog vars en sallad med köttfärs och sont, muuuuums!! Sedan gick vi runder en massa, på Gina fann jag en scaf & Anna köpte något t-shirt aktigt. Sedan gick vi in på H&M igen för att jag skulle ha totteband & då fann jag även en hårklämma. Runt 4 tiden kom pappa och hämta oss för att han skulle också till tandläkaren. På motorvägen in till stan började det regna och det blåste som in i. Booooooom, vindrutetorkaren gick av & det var på förarsidan också, bra... Så pappa fick ligga över på min sida där jag satt för att försöka se ut. Efter mycket om & men så kom vi iallafall in till tandläkaren. Jag lät att gå in först (pappa går hoss en annan som också jobbar där). Men det var sista gången anna fick gå in först för att snacka om att det var tradigt att vänta helt själv.. När det var min tur fick jag sätta mej i stolen sen putsa mamma mina tänder och sa åt mej att borsta lite bättre... hahaha. När hon var klar så stack hon bara iväg så jag fick sköta den lilla vasken själv, men man är ju van ;P  Kjell (min tandläkare, mammas chef) sa iallafall att jag skött mej bra och inga hål hade jag. Har aldrig lagat ett hål heller, för att när jag var mindre hade jag turen att få hål i en mjölkis så jag tappa ju tanden ;) När vi var färdiga skulle jag och anna få något roligt för vi varit så duktiga, men dom hade inga roliga klisermärken eller så, så jag fick en penna istället ;P När vi var färdiga skulle pappa till Bildeve, eller vad det nu heter för att handla en ny vindrutetårkare. Medan mamma skulle göra sig färdig och pappa gjode det så gick jag och anna en runda i stan. Vi började med Gina där jag fann mej en turkås lång hoodtröja med ringar på. Snacka om att det var ett kap för den kosta bara 50:- Efter det gick jag och anna och köppte vars en magnum, för jag hade tjatat om glass hela dagen ;P Jag vet ej vad som händer med mej men jag har drabbats av en choklad & glass frossa.
Ikväll ska jag kolla på Pussicat dolls girlylisous & sen blir det nog någon film?
Imorgon blir det nog bara att ligga på soffan, för det ska säkert bli skitväder :(
lovar att jag ska ladda upp bilder i morgon på alla kläder jag fyndat under dessa 2 dagar! ;)

Anna på bussen påväg till väla

Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!

Är Din Blogg med på listan???

Kom och kika...

/GG

2008-06-12 @ 16:05:20
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0