aj, min mage

Igår morse när jag vakna var jag öm i magen och kännde mej helt uppsvälld. Men jag stack hem till steffi ändå för att palla inte sitta hemma och trada. Kajsa var redan där när jag kom. Det roliga var att det börja en Sex and the city dokumentär på TV som vi börja titta på och under dom 2 timmarna sa vi typ ingenting till varandra alla var så inne i TV´n typ. Efter ett tag var kajsa tvungen att åka hem så det var bara jag och steffi men sen kom även emma. Vi snacka & kolla på TV men sen börja det åska så vi fick stänga av TV´n. Men då bjöd steffis mamma på paj, muuums. Men jag kan säga att det var nog inte så bra för mej. För hade typ bara käkat frukost och när vi käka pajen var klockan kanske 7? Klockan var nog runt 10 tiden när vi gick ut för att gå en runda. När vi nästan var framme vid steffis hus igen så gick vi ett tag till. Det slutade med att vi hamna hemma hos Malin. Men på väg hem till malin så ringde anna och tyckte att hon skulle komma och hämta mej för att det var sent. Så vi bestämde att hon skulle komma vid halv 12. Hos malin snacka vi lite skit och bestämde oss för att vi måste ta tag i resan som vi ska göra till danmark någon gång i sommar, haha.

Usch i morse vakna jag av att jag mådde skit illa. Så vid 6 tiden begav jag mej till soffan för att kolla på TV men där va typ inget så jag somna. Efter ett tag gick jag tillbax till min säng och där sov jag tills klockan var halv 12. Sedan lade jag mej på soffan igen för att kolla på TV. Jag kollade ett litet tag men sen råkade jag somna när jag kolla på MTV så jag missade lite av ellen, men va fan ;P Efter ellen så satte jag igång en film mördande hetta hätte den. Men jag vet inte ifall jag gillade den så värst mycket. När den filmen var slut kollade jag på sjunde himlen. Redan när jag vakna i morse sa jag till anna att jag inte hade lust att sticka till jobb idag så ifall hon kunde ta det själv. Men när klockan närmade sig 5 så började vi bråka lite och hon tyckte att jag skulle följa med. När vi väl kommit ut i garaget så var där punka på min cykeln så jag sket i det. Jag gick in tyog på mej mina pjamasbyxor igen och då ringde grannen och fråga ifall jag kunde komma ner med några papper till badet som anna glömt så det var att ta på sig kläderna igen och finna en annan cykel som där inte var punka på och cykla ner till badet. När jag kom hem var det på mej pjamasbyxorna igen och lägga sig på soffan där jag somna ännu en gång. Jag hade ännu inte ätit någon på hela dagen bara drukit typ 2 glas äppeljuice. Runt 7 tiden börja jag bli lite hungrig men när jag öppna kylen börja det tjockna till i halsen så jag stängde den igen. Så när mamma kom hem så stekte hon lite potatis & korv. Jag tog inte upp så mycket på tallriken för att jag var inte så sugen på mat så jag åt lite och sa, altså nu klarar jag inte mer. & nu sticker det typ till under brösten. Det är svårt att förklara också känner jag mej helt uppsvälld. Det är hemskt också känner jag smått illamående. Så nu ska jag kolla på vänner och gå och lägga mej. Hoppas jag mår bättre tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0