hunny im home!

hey hey!
nu har jag varit hemma från simrishamn sen i fredagas. Jag, anna och josefine lämnade bjuv runt 12 tiden sedan vr vi nog framme vid 3 tiden eller nått. Sedan tog det några timmar att försöka sätta upp tältet. Men en man såg att vi hade lite problem så han kom och hjälpe oss, tack för det annars hade vi fått sova i bilen eller under bar himmel. På kvällen så grillade vi på stranden och mös lite. Sen stack vi ner till ica där vi handla svarte petter & yatzy för att vi hade glömt att ta med oss några spel. Efter att vi spelat så gick vi och la oss. Men det tog ett tag innan vi somna, för att anna höll på att bråka med mej så jag dampade lite på henne, men vi somnade iallafall tllslut. På morgonen där på då käka vi frukosten som vi köpt med oss hemmifrån. bacon ost, pågens duo-bröd & gurka som farfar odlat. När vi käkat klat så gick vi och tog oss vars en dusch och fräsha till oss lite. När vi var färdiga så gick vi ner till stan. Först så gick vi en runda, sen gick vi och fika. Sedan stack vi in till ica, beställde ett bord på restaurang glada räkan till kl 7. Sedan gick vi tillbax till campingen, tog på oss värmare kläder och spela lite yatzy & svarte petter. När klockan blev närmare 18.30 begav vi oss ner till stan för att käka. När vi ätit klart så gick vi och köpte glass i hamnen. När vi var mätta & belåtna gick vi tillbax till campingen igen. Då vi packade ihop lite och lade fram kläderna vi skulle ha på oss dagen efter. Så vi kunde sova längre nästa morgon. Även denna kvällen bråkade anna med mej. Men hon höll på att skratta ihjäl sig för att jag tyckte att jag skulle få nobell priset, hahha ;D Jag vaknade runt 4 tiden av att det ösregna. Men tur så var tältet vattentätt. Det regnade hela tiden sen jag vakna. Och när vi skulle plocka ner tältet så regna det men det var även lite uppehåll då och då. Vi ville bara komma där ifrån. På hemvägen körde vi innom bo ohlsson i tommelilla, men där fanns ingen kul som vi köpte. vi var nog hemma runt 4 tiden skulle jag tro. På kvällen kom josefin & emelie in för att snacka & spela lite spel. På lördagen så körde jag och anna för att handla. På kvällen kom emelie, carl & josefin in för att vi skulle kolla på filmen stay alive. Men innan vi skulle kolla på filmen så ville jag se mange schmidt på sommarktysset först. Såklart så var han typ i slutet av programmet, haha .
På söndagen var jag & anna hembjudna till mormor, hon bjöd på kalopps, det var mycket gott (: vi hade mycket roligt, har inte skrattat så mycket på jätte länge. Sedan satt vi och spela skip-bo i ca 3 timmar.
Idag var anna i stan på anställnings intervju. När hon kom hem fixa vi lite, sen stack vi och handla. Iockmed att vi var i hyllinge så körde vi innom farmor & farfar där vi fika. Sen kom även min farbro (: Vi fick sticka runt 16.30 för att vi skulle jobba 17.00. När vi var hemma igen efter jobb så laga vi tacos, muuuums. Sen har jag typ kollat på Tv hela kvällen lång.
sen får vi se vad som händer i dagarna,. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0