solen suger musten ur en

Mamma väckte mej runt halv 10 i morse och fråga ifall jag skulle sova hela dagen.. Men jag gick upp iallafall för att ta på min bikini och packa väskan för att jag & mamma skulle ju köra iväg till arild. Efter att mamma varit och lämnat syrran på stationen och handlat lite inför arild så stack vi. Vi var nog framme runt 11.45 skulle jag tro. Det har varit en helt underbar dag! Fast frammåt 3-4 tiden så börja de stora molnen rulla in och det börja blåsa, så det bidde lite kallt ;P Så då ville mamma åka hem. På hemvägen körde vi innom maxi för att mamma skulle handla lite. Så stod vi vid kött disken för att mamma skulle se vad vi skulle käka i morgon. Hon stod och kollade på benfria kareér men där fanns typ inga bra kvar. så sa jag men här finns ju fast dom kommer från damnark, så sa hon; det skiter väll jag i jag ska inte prata med dom, hahahahahaha. snacka om att jag skratta ;D De hade något nytt som jag aldrig sett förr på maxi, man kunde plocka sin egen müsli, för är lite trött på solroskärnor, russin och fiber havregryn. 
men men, nu sitter jag här och har inga planer för kvällen så vi får vell se vad som dyker upp ;) 

 
mamma, typ innan vi stack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0