softiish!

Hey hey!
idag har det tyvärr inte hänt så mycket. Har typ bara varit hemma & softat. Sen har jag även städat lite & tömt sopor m.m för att päronen kommer nog hem från holland ikväll någongång har dom sagt. Men det hade inte gjort mej någonting ifall de varit iväg några dagar till ;P  det är najs att vara hemma själv!
Men det härliga är att värmen & solen börjar komma nu, så sjukt härligt! Nu när det inte varit "beach-väder" så har man inte tänkt på figuren så värst mycket. Så jag har laggt på mej 2 kilo och jag har paniiiik :| , så får vell försöka att skärpa mej lite nu så jag kommer ner på mina 50 kg igen. Men har ju inte rört på mej så mycket heller, men till hösten blir det gymmet för mej ;)
nej, nu ska jag gitta, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0