simrishamn here we come ;D

hey hey!
under dessa 2 dagar har det inte hänt så värst myckett, har typ bara softat. Fast idag tog jag & pappa motercykeln för att köra till biltema & jula, för att pappa behövde inhandla lite smått&gott. När vi kom hem hjälpte jag mamma lite med maten. Vi käka kycklinglassange, mycket gott var det (: Ikväll ska jag käka melon & glass när jag kollar på allsång på skansen. Sen blir det nog att jag kollar på någon film eller packar och förbereder. För att i morgon så kör jag & syrran till simrishamn. Vi hade tänkt att tillbringa några dagar där då vi ska övernatta på campingen. Det blir nog att vi fäller baksätena och lägger in en luftmadrass så vi kan sova i bilen, fall i fall det börjar regna. Hur många dagar vi ska vara iväg vet vi inte än men det blir nog max 3 st :P
så vi synes om några dagar igen, puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0