paradis

Igår skulle jag igentligen käka vofflor med mina kompisar men så blev det ej. Så jag stack in till gröningen istället dör min syrra och hennes kompis satt. Sedn så satt jag och anna och vänta på mamma i ca en timme för att mamma blev lite försenad pga. en patient. När vi kom hem så grillade vi och käka juggubbar. Runt 9 tiden kom kajsa & steffi. Så satt vi i uterummet och snacka med mamma och käka kanelbullar.

Idag hade jag och anna bestämt oss för att vi skulle köra till arild. Annas kompisar skulle igentligen också följa med men så blev det inte. Iockmed att anna skulle ha bilen så körde hon mamma till jobb. Men innan jobb så skulle mamma in på bageriet så handla hon 2 frallor till mej och anna också. Jag hängde med in till stan för att när anna lämnat mamma skulle vi in till maxi och handla lite inför dagen. När vi sen kom hem bredde vi våra frallor och fixa lite. Vi lämnade huset typ halv 10. så vi var framme i arild typ 5-10 över 10. Sen låg vi där tyill typ 15.15 då vi börja packa ihop för att vi skulle gå ner i hamnen för att käka glass ;P sedan körde vi hemmåt för att vi skulle vara på badet i bjuv kl 17.00 för att jobba.
Jag trodde facktiskt att där skulle komma fler barn för att det var så funt väder. Men där kom typ bara 5 st. När vi kom hem igen så laga jag mat fast jag inte var så hungrig men anna skulle tvunget ha, så jag fick käka lite för att hålla henne sällskap.
Jag har facktiskt fått färg idag, överlycklig ;] mammas semester börjar i morgon så vi kanske drar till arild då, muuums på det ;) 
haha, mamma kom precis in och sa; elin jag har en tidning till dej. Så kom hon in med en GLAMOUR tidning, snacka om att jag ska läsa vid havet i morgon ifall vi åker iväg ;)   PEACE!! 

jag påväg ner i vattnet, idag var det svin kallt men sjukligt härligt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0