MANGE SCHMIDT ikväll! :D

goderafton! (:
idag va jag & mamma ute och power-walka en runda, yeees! På hemvägen blev det en sväng om mormor, där vi även fika lite. Hon bjöd på kaffe, bullar och orios, muuuums!! ;D Sedan vandra jag och mamma hem igen. När vi kommit hem så fräscha jag upp mej lite, sen stack jag ner till badet och jobba. De var hur fint väder som hälst men där kom typ bara 4 st, det är helt sjukt. När träningen var slut så hade mamma fixat käk när jag kom hem, fiskgratän med grönabönor, muuuums!
Just nu har jag nästan gjort vid mej helt, så jag fick ett glas röd vin av mamma som jag sitter och snuttar på, muuuums! Ikväll ska jag in till hbg-festivalen och se MANGE SCHMIDT! tåget går 22.07 så jag är vell inne i stan vid halv 11 skulle jag tro och mange börjar 23.30. Inne i stan väntar kajsa & frida på mej!,. skriver mer i morgon om hur det gått.
Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0