jag har 0 kondition

Hey hey! (:
idag vaknade jag runt 11. Sen var det dags att käka frukost och ta sig en dusch. Bussen in till stan gick 12.17 där malin, sebbe & steffi redan satt. Vi hoppade av vid lasarettet för att sebbe skulle ta en spruta och steffi skulle in till lanz trafiksola för att göra syntest. Efter syntestet stack jag & steffi till lasarettet för att möta upp sebbe, malin, kajsa & linda. Efter att kajsa och sebbe fått sina sprutor så gick vi en runda i stan. Där vi även träffa på Åb & hans polare. Jag fann mej ett par jätte snygga shorts inne på Gina. 18.05 tog vi bussen hem. När jag kom hem var mamma klar med maten. Vi käka spätta med haricots verts som var stekta i vitlök & hela cayene peppar, älskar det!! Efter det kolla jag och mamma på allsång på skansen sedan cyklade jag till statoil för att möta emma, steffi, sebbe & malin. Där smaska vi i oss lite godsaker. Jag krängde iallafall en glass, magnum "ecuador dark" min favvis ;) Sedan cykla emma hem och vi andra cykla hem till mej. Runt 11 stack dom hem igen. Så nu sitter jag här och lyssnar på bob hund (:
I morgon kommer gänget hem till mej, då vi ska luncha vofflor ;) PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0