im trying to move on

hey hey!
idag vaknade jag runt 11 tiden, så skööönt! Jag käka frukost och sen var jag och mamma ute och gick en runda till allivs för att handla grädde och grillad kyckling. Sen var det in i duschen för att göra vid mej för att vi skulle hämta mormor för att sedan köra hem till mormors ex-granne. Men hon var tyvärr inte hemma så vi körde hem igen. Mamma hade bakat kladdkaka som hon tog med sig men iockmed att folket inte var hemma så stack vi hem och käka "midsommar mat". Just nu sitter jag i uterummet och fikar med mamma och mormor för att anna är så osocial, så hon har lagt sig vid tv´n, typiskt henne, haha ;D

ooooh, imorgon så tar jag tåget in till landskrona för att träffa mina klasskompisar, så kul vi ska ha. Och gud vad jag saknat dom, med våra roliga stunder!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0