elin "tvättbjörnen" johansson

hey hey!
idag fick jag övningsköra till arild (: När vi kommit till parkeringen i arild så stod farmor, farfar & deras vänner som är och hälsar på dom där. Så jag slängde mej på tutan och vevade ner fönsterrutan. Efter att ha snackat några minuter med dom så fick jag köra och parkera. När vi gått till "vår plats" så solade vi lite och sedan badade vi. När vi precis kommit upp så kom även min farbror (: Altså vattnet var alldeles glasklart idag och så skööönt! Så jag vi var i vattnet rätt så länge. Staffan & pappa simmade ut till en sten som finns mitt ute i vattnet så jag simmade efter men jag stog aldrig på stenen för att den är full av blåstång, usch mår illa av det. Så jag trampade vatten ett bra tag. Och såklart så skar staffan sig på stenen, typiskt. Men vattnet var iallafall underbart. Det är fan bättre vatten än i en sketen pool ;P Efter några timmar så stack vi hem. Sen har vi käkat lite. Jag & mamma skulle igentligen in till stan ikväll och kolla på bob hund, men vi skiter i det. Solen har sugit musten av oss idag. Vi har ju redan sett thomas öberg en gång innan så ;)
Imorgon så bestämde jag, mamma, pappa & staffan att vi skulle dra till laröd och liggga där och pressa en hel dag ;) Fast då blir det till att sola ryggen för min del. Har lixom sittit i solstolen hela dagen idag och med mina solglasögon, så ser just nu ut som värsta tvättbjörnen :S men får försöka sola bort det i morgon.
Ta det nu lungt där ute, puss på er! :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0