vilken morgon!

Det börjar med att man vaknar av en jordbävning. Fy för, trodde att akvariet skulle spricka... Sen kunde man ju inte somna om. Och jag har igentligen sovmorgon idag :( Så jag sitter här och dricker kaffe för att jag ska försöka hålla mej vaken.
Och sen skrämmer syrran upp mej med att en vi känner får besök av en mann, altså spöke. Sjuuuukt äckligt!
Så just nu sitter jag vid datan i köket så skulle syrran köra iväg och jobba så bara tittar jag ut igeom fönstret så står hon där. Fan jag bara skrek, aaaaah!  Jävla idiot!!! Jag är fan hel nervös nu ju..
Nej nu ska jag gå och duscha sen är det skola.
Synes senare idag.
Puss puss :*

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kände med det :o Fattade inte först!

2008-12-16 @ 08:47:56
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Min bästa syrra ever :D haha

Haha visst är jag kul :D

2008-12-17 @ 14:39:49
URL: http://prettytotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0