vecka 50, avklarad!

Heeeeey!
Sorry för att jag inte skriver förräns nu men jag var rätt så sleden när jag vaknade och sen var det lucia med simmningen.
Gårdagen var hur rolig som helst! Först var det lite förfest hos oss med lite vin. Sen fick vi sjuts av syrran till bowlinghallen. Så bowlade vi i en timme och sen kom maten, mycket gott var det! Det blev fläskfilé med potatisgratäng. Undertiden blev det lite vin och snack. (: Sen var det bowling igen men efter maten så bytade vi lag. Så jag bowlade med Ingela och magnus. kl 10 blev vi utkastade där ifrån, sen blev det efterfest hemma hos oss. Jag och elin sjöng lite kareoke. Vi sjöng såklart, drömmen om elin! ;) hahahha!  När dom andra också kom så satt vi i köket och snackade lite men sen blev det lite tradigt för att dom snackade bara om simmklubben och så, så jag gick och la mej  ;P

Imorse känndes som att alkoholen var kvar i kroppen, så jag la mej ner i soffan och kollade på reprisen av idol, hehe! Sen gick jag och gjorde vid mej & det var då jag piggnade till.
Runt 15.30 var vi i simmhallen & det var då det drog igång. Det var lucia simm & sen lagkap. Jag var med och simmade i tränarlaget. Vi hade en massa kläder på oss & puffar. Ska se ifall jag kan få tag på bilder sen, för tog inga själv. Sen var det lucia uppvisning. Barnen som vi tränat var jätte duktiga. Det blev perfect! ;)

Nej, nu ska jag gå och lägga mej snart. Pallar inte skolan i morgon. Men det är sista veckan nu, känns viktigt..
Ni får ha det toppen! ;)
Puss puss


Jag och min kära granne, hahhaha! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0