Packa pappas kappsäck!

Såja, då var det fram med weekend bagen igen! ;) Men jag gillar det!!
Ska ju hem till sandra nu över nyår. Ska fira nyår i landskrona denna gången hade jag tänkt mej! Så imorgon bitti åker jag. Under dagen så ska vi försöka shoppa klänningar i malmö! Båda har typ panik!!  Vi har inte funnit dom perfecta klänningarna än, men vi har backupps ifall det inte vill dyka upp någon klänning i morgon, men man får ju alltid hoppas!! ;)

Somsagt så har jag blivit helt desperat av ABBA sen jag och syrran fick det i singstar i julklapp! Hahahaah. Så vi har några samlings skivor här hemma (har dom flesta låtarna på LP). Men har iallafall rippat in några ABBA skivor i datan som ska laddas in i min ipod nu hade jag tänkt. Har typ inte använt den på super länge. Lyssnar mäst på mobilen nu mera så ipoden känner sig nog lite ensam :( stackare men imorgon ska den användas flitigt när jag sitter både på buss & tåg!

nej, nu får jag gå och packa och tanka ipoden. Sen får jag vell gå och lägga mej, för ska ju upp tidigt för att ta bussen in till stan & sedan tåget till dösjebro!
Pusssen & god natt!! :*


Ipoden har nog saknat mej lite! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0