tredje december

Hey hey!
Idag har jag haft praktik från 6.00 - 13.00 My sa att jag kunde gå vid ett tiden (:
Jag vet inte hur jag mår just nu altså. Jag är hungrig och så men jag är inte sugen på något. Men idag fick jag tvinga i mej frukost på hotellet. För äter jag inte så skäms jag... Så jag tog lite yoghurt & flingor men sen har jag inte ätit mer. Jag är lite hungrig nu och jag har gått och ryckt i kylskåpet & i frysen men där är inget som tilltalar mej..
Men jaja, får vell se vad som händer?

När jag kom hem så kollade jag på Oprah, gör alltid det när jag får chansen! (: Idag så var där sonna små barn som sjöng och dansade m.f. Gud altså vilka ungar!!
Där var en tjej från fillipinerna, altså vilken sångröst! Jag satt och typ rös i flera minuter. Helt sjukt altså!
Sen var där en annan tjej hon var tyo 2,5 år och hon visste typ vart alla länder låg någonstans på kartan. Oprah sa något land och sen pekade denna lilla flicka ut landet på kartan. Så sött!
Kan skicka länkar och sont sen.. Men nu ska jag lägga mej ner och vila lite framför TV´n. Har ju dock varit uppe sen 4.30 i morse!
Synes ikväll!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0