Sista dagen på 2008!

Hey hey!
Har precis kommit ur duschen så nu är det Sandras tur, så då passar jag på att blogga lite!
Igår var det typ shopping hela dagen. Först följde jag med sandra på jobb i några timmar och sen stack vi till malmö & tiranglen för att leta efter klänningar, men fann tyvärr inga :(
Sen stack vi till lund för att sandra skulle till make up store för att gå på en sminkkurs. Medans hon gjorde det så gick jag & alex (sandras kille) på stan och letade som galningar efter en smal guldig slips, men fann tyvärr ingen.. Men det löste sig ändå. Snacka om att jag var frusen när vi kom hem. Ja, ni såg ju vad jag hade på mej igår + mina hello kitty skor, hehe. Tårna var typ isbitar.
Senare på kvällen så testade vi vad vi skulle ha på oss på nyår och olika frisyrer. Jag ska få låna en klänning av sandra från style by stars ;) Vi kommer vara hur snygga och rosa som helst! (:  
Innan vi skulle gå och lägga oss så kollade vi på sex and the city, men jag somnade rätt så snabbt. Hade ju dock varit uppe sen 7 på morgonen..

Idag sov vi typ till 13.30 så sjuuukt skönt! Men det var vårat mål så vi kan hålla oss vakna ikväll så vi slipper vara trötta, hehe ;P Så fram till nu så har vi kollat på närr & fjärran. De har sont matathon på TV4+ idag, WE LIKE! ;)
När sandra är klar duschad så ska vi nog börja göra vid oss för att sedan dra vidare till Landskrona där vi ska fira nyår ikväll!

Pussen på er! :*

JAG ÖNSKAR ER ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR & ETT GOTT FORTSATT PÅ 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0