NY SYSTER SÖKES!

Så nu har jag varit hemma hela dagen alldeles själv och tagit det lungt och kännt att jag börjat må bättre. Men när syrran kommer hon hem så bryter helvetet löst och man mår bara sämre igen!
FAAAAAN VAD JAG HATAR DEJ! Varför kan du inte bete dig som en normal & älskvärd syster? Nej då ska du hålla på att bråka hela tiden. Det är få stunder jag gillar dig & fler stunder jag hatar dig över allt annat!!! När jag säger att jag hatar dig så menar jag det verkligen, men det är det du inte tror. För är man systrar så behöver man inte älska varandra. Något du borde tänka på! Bara för att man inte e som dig så är man en idiot... Förfan väx upp någongång!!!

Ta mej ifrån detta helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

aw! <3

2008-12-04 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0